неделя, 17 февруари 2013 г.

Пластмасови прозорци "Века"

На какви функции трябва да отговарят прозорците, така че те да се считат за подходящ за използване в модерен контекст и да не са в противоречие с изискванията, които са им наложени от по-голямата част от потребителите?

Пластамасовите прозорци, на първо място трябва добре да запазят топлината вътре, да имат висока износоустойчивост и устойчивост на шум и най-важното-да бъдат безопасни, екологично безопасни.
Всички изброени по-горе свойства имат ПВЦ профилите. Днес за вътрешния пазар се предлага широка гама от дограма, с различни профили, която е предимно предназначена за териториална употреба. Обаче водещите позиции днес са собственост на пластмасовите прозорци Veka и Rehau.

Пластмасовите прозорци Veka в днешно време са много популярни сред потребителите. Основната причина за това са характеристиките на профила, използван в тях. Дограмата Hallmark, коието са пластмасовите прозорци Veka, е с уникален дизайн. Благодарение на копринената повърхност на пластмасовите прозорци, те са устойчиви на потъмняване за разлика от други видове ПВЦ дограма прозорци, чиято повърхност е матирана. На фона на Рехау, прозорците, чиято повърхност е гланцирана като сянка, пластмасовите прозорци Века се считат за по-практични, защото по гланцовите повърхности е по-лесно да се открие мръсотия и прах.
Една от отличителните характеристики, които имат пластмасовте процорци Века, е усилвателя затворен тип рамка, която не е включена в прозорците на други производители. В сравнение с U образния усилвател,  усилвателя от затворен тип е в състояние да предоставят по-висока статичност на  PVC прозорците, така че да не увиснат. Затова когато се прави дизайн,  е най-добре да използвате профила на Veka.

Говорейки за функционалността на Veka, трябва да кажа, че те са доста лесни за употреба.
По този начин можем да кажем, че пластмасовите прозорци Veka не по случайност са лидер на българския пазар на прозоречни системи. Продължаване на работата по подобряване на прозореца и профила служи като знак, че компанията е насочена към удовлетворяване нуждите на клиентите и по този начин подобрява постоянно позициите си.